10.03.2013

Wyzwanie #5 - Challenge #5 13 arts

Witajcie kochani:) Dziękuję za tyle ciepłych słów, które tutaj zostawiacie, mimo, iż ja z braku czasu ostatnio mało odwiedzam Wasze blogi:(

Ostatnio nawet na tworzenie mało mam czasu, nad czym bardzo ubolewam... Ale, ale, nie narzekajmy, udało mi się zrobić dwie prace, pierwszą pokazuję dziś, tym samym zapraszam na wyzwanie na nasz blog 13 arts: "Kwiaty". Wyzwanie tym razem nie jest bardzo łatwe, ale tak naprawdę nie jest też trudne, nawet ja - beztalencie w tym temacie - wyszyłam parę zygzaków :) Temat bardzo wdzięczny: 
KWIATY, a dodatkowe wytyczne to:

1. Użyj w swojej pracy zdjęcie albo obrazek  z kwiatami /nawet w tle/
2. Praca musi zawierać dodatkowo:
- ręcznie robione kwiaty, minimum 5 sztuk;
- przeszycia ręczne lub maszynowe;
- kolor różowy i turkusowy. 

Hi my dear friends:) Thank You so much for all your kind word you left here, I wish I could have more time to visit your blogs and leave some love there, but lately the time flies as crazy...

I don't even have much time for creating, but ... no more complaining - I've managed to make two projects - first one I'm gonna show you today - it's a project for our newest challenge at 13 arts. It's not very easy this time, but also not too difficult - even I have stitched a bit, as I never do:) The title is "Flowers" and the rules are:

1. Please use a photo or a picture with flowers in your project (even as background).
2. Your work must contain also:
- handmade flowers (at least 5 )
- stitching (handmade or machine made)
- pink and turquoise colors


 Moja praca / My layout:

Detale/ Details:





xoxo
Ayeeda

7 komentarzy:

  1. Pięknie się te kolorki u Ciebie łączą :-)
    Przeszycia mnie przerażają, muszę wymyślić na nie jakiś sposób, bo wyzwanie jest świetne :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jestem taka z Ciebie dumna!Świetnie Ci poszło a praca- jak zwykle - niesamowita, buziaki!

    Wiosanka, dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  3. LOVE the messy and grungy look,. Have a great week ahead :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna praca:)
    Serdecznie pozdrawia-Peninia ♥♥♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny scrap, jak zwykle jestem pod ogromnym wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały scrap! Ty, to nawet chłopca potrafisz w kolorze różowym i kwiatkach pięknie zaprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne :) fajne Ci wyszły przeszycia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...