9.12.2012

Wyzwanie#2 - Challenge#2 13 arts

Witajcie zapraszam na nowe wyzwanie na blogu 13 arts:) Lakuna proponuje wykonanie prac z gwiazdami i brokatem "Gwiezdny pył" - prawda, że przyjemny temat?:)

Hi! I want to invite you to join our 2nd Challenge at 13 arts blog:) Lakuna asks you to make projects with stars and brocade, the title of the challenge id "Stardust" - it's really nice challenge, isn't it?

Ja zrobiłam LO z moją prywatną supergwiazdą:) Ma mnóstwo gwiazdek i jeszcze więcej brokatu:)
Użyłam papieru "Gwiezdny Pył" oczywiście:)

I made a layout with my private superstar:) The layout has a looooot of stars and even more brocade:)
I used "Stardust" paper of course:)







Zapraszam Was do wspólnej zabaw i pamiętajcie - nagrody czekają:)
Please join us for this challenge, remember you can win our products:)

Pozdrawiam,
Ayeeda

11 komentarzy:

  1. Jak cudnie! Stworzyłaś efekt jakbyśmy poruszali się z ogromną prędkością w przestworzach...czad...piękny ten papier

    OdpowiedzUsuń
  2. W zaczarowanej krainie...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, tło jest naprawdę niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  4. I znowu jestem pod wielkim wrażeniem! Po prostu bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OH this is awesome!!!1 I love all those tiny little stars in there!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka zakręcona praca, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW!!! This is so cool!! I really love this!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo jednym slowe,


    mam pytanko czy masz może jakiś kontakt do songaji??

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow this is so fantastic I love it

    OdpowiedzUsuń
  10. Gorgeous as always! I love all the texture and stars sprinkled about! Thanks for the inspiration! Happy Holidays!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...