4.09.2012

Wspomnienie lata

Nasze hobby jest niesamowite nie tylko dlatego, że pozwala nam rozwijać się twórczo i tworzyć, ale również dlatego, że dzięki niemu poznaje się fantastycznych ludzi. Cały czas wspominam świetny czas jaki spędziłam z Wami we Wrocławiu w lipcu, poznałam wiele nowych sympatycznych dziewczyn, cudownie spędziłyśmy czas na warsztatach i wspólnych pogaduchach;) Moje wakacje fantastycznie się zaczęły dzięki Wam:*

W niedzielę podczas naszego wrocławskiego spotkania wzięło mnie na wspomnienie wspólnych chwil z Agnieszką (Bellaideą) i Anią (Brises). Jesteście niesamowite dziewczyny, a za Agnieszką tęsknię bardzo, szkoda, że jesteś już tak daleko :*:*:*





Scrap zgłaszam na wyzwanie ewa.pl "Wspomnienie lata". Produkty ze sklepu tusze i klej:)

21 komentarzy:

  1. Urzekłaś mnie tą zielenią, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę ale kolorek :) Daje po oczach, ale rewelacyjnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny artystyczny nieład.

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca jest wspaniała! śliczny ten zeilony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. super praca, fajne kolorki, brakuje tylko linku z produktem który użyłaś ze sklepu

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny scrap, mogę się na niego gapic godzinami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. w soczystych kolorach - jak na lato przystało - prezentuje się znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooch.... się wzruszyłam normalnie.... Aido, przepiękna oprawa - jest jak obraz impresjonisty, w takich jasnych kolorach - ogromnie mi się podoba!
    Ha, chyba i ja scrapnę to zdjęcie, ciekawe co też mi wyjdzie;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wspomnienie :) Śliczny scrap i miłe uśmiechnięte buzie :)
    I świetnie dobrany kolor tła do miłych letnich wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja! Uwielbiam te wszystkie kleksy w Twoim wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca, piękne wspomnienia. Bardzo Ci dziękuję za wszystkie, dluższe i krótsze spotkania:), nadal mam niedosyt, coz, jestesmy przeciez na wyciagniecie reki do...laptopa:)
    Musze wyszperac nasze wspolne zdjecie, chyba gdzies mi sie zawieruszylo na karcie... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm like a happy curious child checking out the close-ups and details of your page!! This is full of happiness and whimsey, of love and as the cherry on the cake - that photo of you my beautiful beautiful ladies! This is actually the first time that I have seen a photo of Agnieszka. Yippeee! hello hello hello to all of you!! xoxoxoxoxoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie oprawione wspomnienia... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie oprawione wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mediowe CUDO!

    Dziękuję kochana za udział w naszej zabawie
    Pozdrawiam
    Wikucha DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezwykle mi się podoba, zieleń pięknie wyeksponowała zdjęcie.
    Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu - krystynas DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...