8.06.2012

Breloki z biżuterią


Witajcie! 
Dziś mam dla Was prace zupełnie bez papieru, ale myślę, że i takie przypadną Wam do gustu, bo większość z nas lubi błyskotki i gadżety, które cieszą oko. 

Gotowe bazy do breloków zamiast okleić papierem pomalowałam gesso, dodałam odrobinę past modelujących  i  kolor (z mgiełki).  Do ozdoby można użyć części starej biżuterii, ćwieki, metalowe dodatki i brokaty w kleju. Naprawdę niewiele trzeba, by stworzyć taki niepowtarzalny drobiazg.

Oto kilka moich propozycji:





Pozdrawiam serdecznie,



Materiały ze sklepu Kreatywny Zakątek użyte do powyższych prac:



13 komentarzy:

  1. Fantastyczne a to serce mrrrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany, poszalałaś, a ten sercowy - mega!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysl, gdybym byla sroczką wpadłabym przez otwarte okno i porwala ten drugi:) Oczywiście wszytkie 3 mi sie podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale czadowe! To serce z korna najbardziej mi się podoba...chociaż wszystkie cudne.....

    Normanie chyba sama postaram się coś takiego zrobić, chociaż zapewne nie będzie tak efektowne jak twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne są! Podziwiam Twoje pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a wiecie że to serce to ja mam już w domu? :D i jest ładniejsze niż na zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwie;biam twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobieto, Ty to masz talent! :D Patrzyłam na te breloki już nie raz i kompletnie nie wyobrażałam sobie ich po metamorfozie. Ty zobrazowałaś mi to przepięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. te niepowtarzalne drobiazgi są po prostu rewelacyjne! :) pięknie to zrobiłaś, z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam serduszko Krulika, jest rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne i piękne mediowe maleństwa !
    Pisze się na prywatne warsztaty mediowe:)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...