17.01.2012

Blejtramowe spotkanie

W ramach naszych comiesięcznych spotkań Kwiatu Dolnośląskiego, w ubiegłą niedzielę, postanowiłyśmy pobrudzić się nieco i stworzyć mixedmiediowe prace na blejtramach inspirowane pracami Finn.

Powstało kilkanaście wspaniałych prac - każda inna, wyjątkowa i bardzo indywidualna, jeśli chodzi o kolory, styl i tematykę.

Ja swoją pracę dokończyłam dopiero dzisiaj;) Starszy synek koniecznie chciał, by praca była z jego zdjęciem, padło na zdjęcie z ostatnich urodzin:)

Oto efekty mojej zabawy:


Kilka zbliżeń (zdjęcia wieczorne):





A tutaj znajdziecie pracę Krulika oraz jej syna Kuby, tutaj Rudej, a pozostałe prace jeszcze się nie ukazały na blogach uczestniczek, więc razem z Wami uzbrajam się w cierpliwość, żeby je podziwiać:)

Fajnie było babeczki - wielkie dzięki :*

Pozdrawiam wszystkich i serdecznie dziękuję za tyle miłych słów :*

15 komentarzy:

  1. Świetna! Jak wszystko co robisz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca, niesamowita kolorystyka;)
    Zdjęcie też super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita kolorystyka a synek wyglada dojrzalej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och... jak bardzo żałuję, że nie mogłam przyjechać :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku...jak to tak można... nawrzucać, pochlapać.. popaćkać.. i stworzyć takie cudo? Nieustannie jestem pod wrażeniem Twoich prac.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna rewelacyjna praca!
    Jeszcze raz wielkie dzięki za poprowadzenie warsztatu. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajowskie...nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia. Próbuje zidentyfikować co to za przedmioty tworzą taka spójną całość :) Super w całości i super detal po detalu.
    Extra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkowicie oszałamiające. Niesamowite co można wypatrzeć w zbliżeniach pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja to bym chciała to dzieło na żywo zobaczyć, bo zdjęcia to nawet w połowie nie oddają tego co stworzyłaś! Podziwiam!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ale super! :) Ile magicznych rzeczy kryje się w Twojej pracy! Twój styl zachwyca mnie z każdą pracą coraz bardziej! Jestem oczarowana :)
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca! Syn na pewno urósł z dumy i radości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite efekty pracy! Tyle różności i kolorystyka! Pięknie!!! Zaraz wchodzę po oglądać prace koleżanek, bo też jestem bardzo ciekawa! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że dzieło dokończone :) Jak zwykle wspaniałe ...

    OdpowiedzUsuń
  14. I to wszystko działo się tak blisko, ach ja zawsze spóźniona... Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...