17.11.2011

Mediowe szaleństwo

Dziś zapraszam do obejrzenia dwóch prac z użyciem różnych mediów, nie muszę chyba mówić ile miałam przy nich zabawy i jak uwielbiam te klimaty :):):)

Pierwsza to zawieszka na wyzwanie 16 (oj dawno nie brałam udziału w wyzwaniach...) na portalu scrapki-wyzwaniowo. Miała być niebieska zawieszka w kształcie serca z dodatkiem brokatu. Serce i skrzydła wycięłam wykrojnikiem TH z grubiej tektury, na to naklejony jest papier (wycięty z tych samych wykrojników), a pomiędzy warstwami są koraliki, gaza i mnóstwo mediów - glossy, mgiełki, brokat w kleju i gesso. Całości kolor nadałam mgiełką Tattered Angels Chalkboard (kolor Cornflower Daze), popaćkałam  gesso i brokatem w kleju. Metalowe dodatki też są pomalowane gesso i brokatem w kleju.

Oto moja wyzwaniowa zawieszka:






Druga praca to moje pierwsze starcie z "Dreamerem" 7 Dots Studio - papiery Finn są tak niesamowite, że dotąd były dla mnie nietykalne :):):)  W końcu jednak odważyłam się i z okazji 18-tych urodzin postanowiłam zrobić odjechaną mediową kartkę w pudełku. Dreamer sprawdził się tu fantastycznie!

Na kartkę podoklejałam paski płótna, gazy, koronki i kawałki "Dreamera" tak by pasowały do tła. Całość oczywiście mocno popsikana mgiełkami. Do tego oczywiście nie mogło zabraknąć metalowych elementów:) Pudełko zrobiłam z papieru wizytówkowego, ale chyba tego nie widać, bo jest postemplowany, popsikany mgiełkami i ozdobiony dodatkami.

Oto efekty mojego paćkania - mam nadzieję, że jubilatowi przypadną do gustu:)

Pudełko góra:


Pudełko spód:


 Kartka przód:


 Kilka zbliżeń:


Środek kartki:



Kartka tył:


I całość już zapakowana:


 Pozdrawiam i dziękuję za tyle miłych komentarzy! :*

20 komentarzy:

  1. Przepiękne prace!
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miłe słowa, które utwierdzają mnie w przekonaniu, że daję radę:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce podbiło moje serce :D Jest przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, teraz moje oczy czuja sie jak zawieszki :)
    Kartka niesamowita, gratuluje.
    Zawieszka natomiast jest urocza i w pieknym odcieniu niebieskiego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeee... w takim razie ja do wyzwania sercowego nawet nie podchodzę! Twoje jest fantastyczne!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne mediowe prace.
    Co jedna to piękniejsza. Uwielbiam to co robisz z papierem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawieszka jest niesamowita!!!
    a z dreamerów wyszedł śliczny komplecik:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace, ale w tej zawieszce,
    to się zakochałam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale poszalałaś!

    Zawieszka jest cudna, pięknie wyglądają te zwisające elementy w połączeniu z mocno niebieskim uskrzydlonym sercem :)

    A kartka i pudełko...odlot!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace. Chętnie pooglądałabym je na żywo i wyłapała kilka dodatkowych smaczków, których zdjęcia nie oddają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! Za kartkę dałabym się pociąć!!!!!!! Kartki też obłędne! Uwielbiam Twój styl :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cuda!!!
    Zawieszka, pudełko, kartka... super!!!
    Te wszystkie faktury, kolory, media... miód :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Robisz przepiękne kartki! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne są wszystkie Twoje mediowe prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ayeeda jesteś niesamowita! Boska kartka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. zawieszka jest niesamowita! cudownie mediowa :)
    a prezent na urodzinki fantastycznie wypasiony!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne prace, ale pudełko na kartke mnie powalilo, moglabym dostac takie i bez kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama nie wiem, co piękniejsze: kartka czy zawieszka...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne prace, zawieszka jest bezbłędna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ach, jak ja lubię serca ze skrzydłami! Cudna praca, tyle tu dodatków i prawdziwe mediowe szaleństwo. Uwielbiam.
    Pozostałe prace też robią niesamowite wrażenie. Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam media, uwielbiam dreamera - świetne prace !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...