9.09.2011

Zapraszamy na pierwsze wyzwanie na blogu KZ

Witam:) Do weekendu pozostało kilka godzin, za oknem promienie słońca na przemian z chmurami, ale wciąż jeszcze dają miłe ciepło. Tylko kartki w kalendarzu przypominają, że to już końcówka lata... ech szkoda...
Z tym właśnie tematem związane jest pierwsze wyzwanie na blogu Kreatywny Zakątek. Julia rzuciła nam (i Wam) nie lada wyzwanie pt: "BABIE LATO" :)

Moja interpretacja tematu, choć łatwo nie było, przyjęła postać LO, w kolorach pożółkłej trawy i wyblakłej zieleni. Pojawiają się też motywy nitek babiego lata, z gazy i waty oraz białej farby. Tym razem poszalałam z mediami, świetnie się bawiłam robiąc tło przy pomocy maski z serwetki, stemplując, chlapiąc i psikając. Bazę stanowi papier MME Little Boy Blue, choć za bardzo go nie widać;) Papierowe dodatki to znów pocięta przez mnie na wszystkie sposoby kolekcja Printery Primy z książeczki papierów 15x15. Napis "when" pochodzi  z tego zestawu Primy. Do tego dorzuciłam garść dodatków w postaci ćwieków, naklejek, kwiatów i wykrojnikowych listków.

Mam nadzieję, że spodoba Wam się moje babie lato... "When the summer ends"


*kliknij w zdjęcie, aby powiększyć



Zapraszam na bloga po szczegóły i dawkę inspiracji od naszego zespołu. Zdradzę, że nagroda jest baaardzo atrakcyjna:) Liczymy na Wasz udział w wyzwaniu i bardzo jesteśmy ciekawe Waszych projektów.
Pozdrawiam,

4 komentarze:

  1. Fantastyczna kompozycja i taki "akuratny" dobór dodatków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest! Bardzo mi się podoba ta zieleń :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ayeeda scrap jest niesamowity:)fantastycznie wkomponowane zdjęcie i niesamowita kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...