19.09.2011

Kartek stos:)

Tym razem postanowiłam pobawić się i wziąć udział w kilku wyzwaniach:)
This time I wanted to play and enter into some challenges:)

Jak to u mnie zwykle bywa, dane formy powstają hurtowo, nie inaczej jest tym razem:) Powstało kilka kartek, większość z okazji zbliżającego się Dnia Nauczyciela. Pobawiłam się kolorami i stylami, każda kartka jest inna, jedne lepsze, drugie gorsze, ale co tam - grunt, że zabawa była niezła:) Foty nie są zbyt dobre, bo dziś za oknem szaro i ciemno...
I usually make a lot same shape projects  - this time I made few cards, most of them in regard of upcoming "Teachers' Day". I played with colours and styles, each card is different, some are better, some worse, but the most important thing is, that the fun was great:) The pictures are not very good, as today is grey and dark outside...

Na początek kartki, które postały z pięknych  papierów 15x15 Websters' Pages.
At the beginning cards made of beautiful 6x6' Websters' Pages papers.

Pierwsza z nich oparta jest na produktach ze scrapcomu (papier, wstążeczki, różyczki i ramka), więc wędruje na Wyzwanie #12 na blog sklepu:
First goes to scrapcom challenge no 12:





Druga, choć w podobnej tonacji, tym razem z pokolorowanym kredkami akwarelowymi obrazkiem z netu  powędruje na wyzwanie Challenge #84 Clean and Simples! na blogu Totally papercrafts Challenge:
Second card, I created using Webster's Pages paper, ribbon and  watercolour pencils to colour a printed picture of a girl. With this card I want to enter Challenge #84 Clean and Simples! on Totally papercrafts Challenge blog.



 Trzecia również z Websterów :


Pora na jesienne klimaty:
Na wyzwanie kartki #70 na portalu Polki-scrapują zgłosiłam taką oto kartkę z prawdziwymi liśćmi:
Time for Autumn colours.
This card with real leaves went for this Challenge:


W tej samej tonacji powstała inna kartka również z dodatkiem liści z mojego ogrodu:
Same colours I gave to another card, also adding some leaves from my garden:


I ostatnia kartka frunie na wyzwanie nr 4 "A jak Auto" w Scrapcafe. Jak na mnie jest mocno kolorowa i pstrokata, ale auto jest:D
Last very colourfull card goes to this Challenge:


Pozdrawiam:)
Best Regards:)

15 komentarzy:

  1. Kolory może rzeczywiście "nie Twoje", ale ta ostatnia kartka jest świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! jak zresztą każda z Twoich prac!
    Dziękuję Ci za link do "obrazków z neta" - ja byłam pewna, że te dziewczynki i misie to efekt stemplow:P
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy.....Ty sypiasz czasami :)
    Wspanialy wysyp!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne jesienne kartki, a ilość powala... pożycz z godzinkę, oddam przy okazji ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za pomysłowość. Karteczki są naprawdę urocze:) A w tej ostatniej to się zakochałam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i pomysłowe karteczki! Uznanie za wykorzystanie naturalnych liści :) I bardzo dziękuję za udział w zabawie Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, tyle kartek na jeden raz :) Super, zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj poszalałaś karteczkowo:)
    Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki i jaki wybór :)Niesmowite prace:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję Wam za tyle ciepłych słów, ja sama nie ze wszystkich jestem do końca zadowolona, więc tym bardziej mi miło, że jednak mogą się podobać:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jak pięknie, jak kolorowo! Śliczne są wszystkie karteczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają te liściaste! Ja poupychałam liście w kilka książek, pewnie juz wyschły, bo to liście z zeszłorocznej jesieni! :-) A pstrokata kartka z autkiem świetna, bo ta ptrokatość calkiem przyjemna dla oczu!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kolekcja:)największe wrażenie zrobiła na mnie kartka z autem:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysyp świetnych kartek :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapcafe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogą się podobać i się podobają :)
    Świetne karteczki! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...