24.09.2011

Dziś wybywam na Scrapowisko do Łodzi

Mam nadzieję na wspaniałą atmosferę, spotkania i ploty oraz trochę zakupów:)

Na pewno zdam relację po powrocie, a dla tych co nie jadą, zostawiam garść breloków do obejrzenia:)
Jak zrobiłam jeden na wyzwanie to już samo poszło :P
A w dodatku wszystkie kobitki wokół też takie chcą :)))

No to cóż - wykombinowałam kilka takich:

Pierwszy z medialionem:


Drugi z mini - metalową - książeczką:


Trzeci z butem:

Czwarty z filiżankami:



I jeden z odcieniem różu:


Niektóre zdjęcia są nieostre - przepraszam:)

Do usłyszenia/zobaczenia/napisania jutro!

4 komentarze:

  1. jestem bardzo ciekawa jak spędziłaś czas na Skrapowisku ?
    breloki fantastyczne:)najbardziej wpadł mi w oko ten z butem:)szalenie mi się podoba:)i wcale bym się nie pogniewała gdyby wpadł w moje ręce:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnej zabawy :)

    A co do breloków, to cudne są, ale mnie najbardziej zauroczył ten z filiżankami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne medaliony :)
    Szkoda, że mieszkam tak daleko od Łodzi... Koniecznie zdaj relację ze spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale naprodukowałaś, nie dośc że ilość powalająca, to jeszcze każdy pierwszej jakości!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...