27.06.2011

LO bajkowy

Tym razem scrap w zupełnie innym stylu - zrobiło się bajkowo - wróżkowo:) Na zdjęciu oczywiście moja siostrzenica jako wróżka (ciągle mam kilka jej fotek w tym stroju i nieustannie je gdzieś wykorzystuję;)

Lo przygotowałam zgodnie z paletą #64  The Color Room. Kwiatki wykonałam częściowo z płatków Primy, a błękitne płatki wycięłam wykrojnikiem z bibułki - świetny efekt dają, są leciutkie i zwiewne, łatwo się formują.
Ćwieki  z Papermanii i moje ulubione ćwieki-perły ze sklep.scrap.com,  trochę chipboardów chyba skrapińcowcych, wróżki to stempelki, wycięte i pokolorowane kredkami akwarelowymi, potem potraktowane brokatem w kleju. A przepiękny papier w roli głównej to jeden z arkuszy z najnowszej kolekcji TSC projektu Karoli Witczak "Jasna Strona Życia".

"Welcome to fairy garden"





3 komentarze:

  1. Ślicznie :) Ten płotek ma świetny kolor.
    Widzę, mocno cię natchnęło na zlocie, bo prace wysypujesz jak z rękawa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziewczyny:)
    Oj tak - nie tylko mnie natchnęło Madziarra, ale i przywiozłam masę cudnych papierów i innych przydasiów, tylko czekałam, aż się do nich dorwę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...