21.01.2011

Walentynkowa kartka - motyl

Kartkę zgłaszam na wyzwanie nr 17 Twórczego pokoju :)

 Temat wyzwania:
"- Czy wiesz co to miłość? - Miłość, mój kochanku,
Dwóch serc harmonia, pierwszy uśmiech w życiu,
Słonce wschodzące w dni naszych poranku,
Fiołek kwitnący w ukryciu.
- O! moja droga, ty nie znasz miłości;
Miłość w tem życiu krotka złudzeń chwilka,
Jeden sen piękny na kwiatach młodości,
Bóstwo na skrzydłach motylka. "
                                   [G. Zieliński]



Kartka może być zarówno dla kobiety jak i dla mężczyzny, kolory ma dość nietypowe jak na Walentynkę;) 


Technika wykonania bardzo prosta - narysowałam motyla i wycięłam, dodałam papier, podtuszowałam, w srodku dodałam podtuszowaną folię w tym samym kształcie, ale bez wewnętrznych wycięć. Do tego trochę  papierowych kwiatów, kryształków w kleju i gotowe:)











3 komentarze:

  1. świetna i bardzo oryginalna praca:)) dziękujemy za udział w wyzwaniu Twórczego Pokoju:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe:)Efekt rewelacyjny.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. 'Bóstwo na skrzydłach motylka..'
    piękna oryginalna praca,dziękujemy za udział w naszej wyzwaniowej zabawie;-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...