10.01.2011

Dlaczego 13?

Bo urodziłam się trzynastego w piątek:) 

A pasji mam co najmniej 13 i będę się nimi z Wami sukcesywnie dzielić.

Droga do "13pasji"

Artystyczne geny siedziały głęboko we mnie, choć długo o tym nie miałam pojęcia... w końcu dały jednak znać o sobie, choć późno, bo wykształcenie i karierę zawodową budowałam w zupełnie innych dziedzinach. Jednakże jestem perfekcjonistką, pracoholikiem i nie umiem usiąść choć na chwilę spokojnie, żeby nic nie robić, więc we wszystkim co robiłam znajdowałam satysfakcję.

Moje zainteresowanie rękodziełem zaczęło się od malowania ceramiki. Dziwnie los mną pokierował, bo kursy ceramiki zrobiłam w Australii, gdzie mąż został wysłany na 2-letni kontrakt. No i stało się - złapałam bakcyla:) 

Po powrocie udało mi się załapać na lekcje ceramiki do absolwentki ASP, która miała własną pracownię, tym razem sama wykonywałam przedmioty od początku do końca, mokra glina w rękach to cudowne uczucie, można naprawdę wyczarować wszystko. 

Potem niestety nie udało mi się już wrócić do tego hobby...  na dłuższy czas artystyczna część mojej duszy musiała zejść do głębokich zakamarków, dzieci (choć to też moja pasja wielka), praca, smutki, radości, po prostu życie.... już nawet nie wiem na ile części podzieliło się moje ja... ale czasami udawało mi się znaleźć czas na "popełnienie" czegoś MOJEGO. Uwielbiałam układać bukiety, robić stroiki, dekoracje do domu, zdarzyło mi się malowanie na szkle, Decoupage, Scrapbooking, kalendarze w różnych technikach. Zainteresowałam się projektowaniem i urządzaniem wnętrz, to mój kolejny konik:) No i uwielbiam mój ogród, praca w nim, choć nie rzadko ciężka pozwala mi się zrelaksować, a efekty tej pracy cieszą moje oczy przez cały sezon. Uwielbiam też eksperymenty w kuchni, choć na to czasu w sumie mam niewiele. Właściwie to ja w ogóle nie mam czasu:) Ale obiecałam sobie, że od teraz więcej go poświęcę na swoje robótkowe szaleństwo, bo mam w sobie ogromne pokłady energii i mnóstwo pomysłów. Powoli więc mam nadzieję zasypię Was zdjęciami i opisami moich prac (tych już wykonanych i tych które powstaną). 

I może choć niektóre z moich 13 pasji staną się waszymi.

Ayeeda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde pozostawione miłe słowo :)
Thank You so much for your comments :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...